CentralClubs Network | مرکز جوامع مجازی CentralClubs Network | مرکز جوامع مجازی
    avancerad sökning
  • Logga in
  • Registrera

  • Nattläge
  • © 2026 CentralClubs Network | مرکز جوامع مجازی
    Handla om • Katalog • Kontakta oss • Utvecklare • Integritetspolicy • Villkor

    Välj Språk

  • Bengali
  • Chinese
  • Croatian
  • Danish
  • English
  • Farsi
  • Filipino
  • Hebrew
  • Hindi
  • Indonesian
  • Japanese
  • Korean
  • Persian
  • Swedish
  • Urdu
  • Vietnamese

Kolla på

Kolla på

evenemang

Bläddra bland evenemang Mina händelser

Blogg

Bläddra bland artiklar

Marknadsföra

Senaste produkterna

Sidor

Mina sidor Gillade sidor

Mer

Utforska populära inlägg Spel Jobb Erbjudanden
Kolla på evenemang Marknadsföra Blogg Mina sidor Se allt

Upptäck inlägg

Posts

Användare

Sidor

Grupp

Blogg

Marknadsföra

evenemang

Spel

Jobb

روشنایی
روشنایی  ändrade sin profilbild
7 år

image
Tycka om
Kommentar
Dela med sig
روشنایی
روشنایی  ändrade sin profilbild
7 år

image
Tycka om
Kommentar
Dela med sig
morteza @
morteza @
7 år

https://asbe-bokhar.com/specia....l/%D9%81%D9%88%D8%B1


مرور کلی طبق اخبار خود صداوسیما:
رئیس جمهور: قیمت حامل های انرژی تا پایان سال 98 مشمول تغییر نخواهد شد.
وزیر نفت: برنامه ای برای تغییر قیمت بنزین برای امسال نداریم

چندماه بعد...

رئیس جمهور: علت قاچاق سوخت ارزانی قیمت است...!
وزیر نفت: در تغییر نرخ سوخت هر اتفاقی ممکن است بیفتد...!

ملت: **** *** ****** ...

فوری / بنزین سهیمه بندی و گران شد | اسب بخار
Favicon 
asbe-bokhar.com

فوری / بنزین سهیمه بندی و گران شد | اسب بخار

بنابر اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، از ساعت صفر روز ۲۴ ماه آبان سهمیه بندی بنزین برای تمام وسایل نقلیه بنزین سوز آغاز شد.
Tycka om
Kommentar
Dela med sig
avatar

Mahdi Azimi

خوب اینها تا قبل گرفتن دانیال زاده بود، الان باید زهر خودش رو بریزه دیگه، اینها برنامه داشتن که همزمان با اعتشاشات عراق و لبنان، ایران رو هم مثل 96 به رهبری زم به اغتشاش بکشونن که هم ایران ضربه بخوره و هم نتونه عراق و لینان رو جمع کنه، اما از شانس بدشون زم دستگیر شد و همه چیز به هم ریخت، مرتضی جان شما هم درکشون کن این همه نقشه کشیدن همش نقش بر آب شد، الان حداقل یکماه از زمان بندی عقب هستن و باید یه جوری مردم رو بکشونن کف خیابون که وقت دزدی بیشتر برای داداشیا و دامادا و پسر عمه و عمو دایی و خاله و پدر زن پسر و غیره پیدا بشه، مثل 88 که بنا به روایتی در مجموع 800 میلیاد دلار به اقتصاد ایران ضربه زدن (تحریم و دزدی و ...) که برجام هم اوردن که همون تحریم ها رو برداره که باز جا برای چپاول باشه، درک کن مرتصی جان، تو فشارن!
3 · 0 · 1573795684
1 Svar

Ta bort kommentar

Är du säker på att du vill ta bort den här kommentaren?

morteza @
morteza @
7 år

محمد جواد شکری زاده
کم کم فامیلتون
^_^ Faeze
داره از حالت
{کم پیدا}
به حالت
{ناپیدا}
تغییر وضعیت میده

مسئولین چرا پاسخگو نیستن؟

دوستان غیر از فامیل ایشون هم بدجور زیرابی رفتن دیگه پیداشون نشده هااااا...
Mahdieh Torabi
Zeinab
astro girl
سامان آسمان

Tycka om
Kommentar
Dela med sig
avatar

astro girl

گرفتاریم دیگه وقتی نمونده که هی پیدا یا پنهان بشیم :-)
1 · 0 · 1573716486
1 Svar

Ta bort kommentar

Är du säker på att du vill ta bort den här kommentaren?

avatar

محمد جواد شکری زاده

خب قوم و خویش درجه یکش جواب داد الحمدلله
1 · 0 · 1573924549
4 Svar

Ta bort kommentar

Är du säker på att du vill ta bort den här kommentaren?

avatar

Mahdieh Torabi

تو اینستا میبینمت،بس نیست؟
1 · 0 · 1576238838
5 Svar

Ta bort kommentar

Är du säker på att du vill ta bort den här kommentaren?

Sargarmi
Sargarmi
7 år

صحبت‌های منطقی یک شهروند با دزد احتمالی ماشینش😂😂

image
Tycka om
Kommentar
Dela med sig
morteza @
morteza @
7 år

بنام خدا

مرتضی هستم :/

اینجا ایران صدای من را تقریبا از نیمه بالایی مملکت سمت شرق اینا میشنوین...!

اگه دارید با خودتون فکر میکنید که (قافیه که به تنگ آید، شاعر به رحمت میرود!!!) سخت در اشتباهید چون تصمیم گرفتم حداقل این مساله ی (( اهل کجایی دقیقن؟)) رو توی سنترال یه بار برای همیشه حل کنم... و البته حسام خان لطف کردن یادم انداختن که جا داره یه تشکر ویژه کنم از ایشون بابت یاداوری این مساله...

خب از تولدم شروع کنم که وقتی به دنیا اومدم توی بیمارستان میلاد تهران صبح روز پنجشنبه تونستم یه دنیارو به ذوق بیارم از به دنیا اومدن چنین موجودی...

اون موقع ساکن افسریه تهران بودیم...
یه مدت بعدش اومدیم شهران و اگه خاطراتم منو به اشتباه نندازن تا حدود سال سوم دبستان اونجا بودیم و بعدش رفتیم خیابون جمهوری و تا اول راهنمایی اونجا بودیم و بعد رفتیم نزدیک جنت اباد و ابشناسان یه جایی هست بهش میگن شاهین شمالی... بعدم که عارضم خدمتتون تا دبیرستان اونجا بودیم و برای تحصیلات تخصصی تر و با کیفیت تر توی رشته حقوق و انسانی تصمیم گرفتم بیام قم... و واقعا هم مقایسه که کردم دیدم جوّ سالم و اروم تری داره قم... و ازون موقع هم تا الان قم هستم و برنامم برای اینده اینه که برم گرگان چون اصالتاً برای اونجام... و واقعا هم عاشق سرسبزی و جنگل و دریا و...
عید و تابستون و تعطیلات هم معمولا اونجاییم...
همین!
Any questions?

image
Tycka om
Kommentar
Dela med sig
avatar

Hesam - 1994

ممنون از مرتضی بخاطر شرح مختصرش
کسانی که کامنت من رو خوندن لابد میپرسن مشهد چرا نوشتم !
1 · 0 · 1573209460
2 Svar

Ta bort kommentar

Är du säker på att du vill ta bort den här kommentaren?

avatar

Hesam - 1994

خودت توضیح بده
1 · 0 · 1573209471
3 Svar

Ta bort kommentar

Är du säker på att du vill ta bort den här kommentaren?

avatar

محمد جواد شکری زاده

اگه کامل نکنی اعترافاتت رو به جرم نگفتن میدمت با فریدون ببرنت توی گونی
1 · 0 · Svar · 1573924698

Ta bort kommentar

Är du säker på att du vill ta bort den här kommentaren?

Sargarmi
Sargarmi  känner Lycklig
7 år

فقط حالت چشماش

Tycka om
Kommentar
Dela med sig
Wallpaper
Wallpaper
7 år

image
Tycka om
Kommentar
Dela med sig
Wallpaper
Wallpaper
7 år

image
Tycka om
Kommentar
Dela med sig
avatar

محمد جواد شکری زاده

خواستگار اومده ؟
0 · 0 · 1573061445
5 Svar

Ta bort kommentar

Är du säker på att du vill ta bort den här kommentaren?

Wallpaper
Wallpaper
7 år

image
Tycka om
Kommentar
Dela med sig
Showing 26 out of 89
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41

Redigera erbjudande

Lägg till nivå








Välj en bild
Ta bort din nivå
Är du säker på att du vill ta bort den här nivån?

Recensioner

För att sälja ditt innehåll och dina inlägg, börja med att skapa några paket. Intäktsgenerering

Betala med plånbok

Betalningslarm

Du är på väg att köpa varorna, vill du fortsätta?

Begära återbetalning