*کلام پایانی امشب*
صبورانه در انتظار زمان بمان!
هر چیزدر زمان خودش رخ میدهد.
باغبان حتی اگر باغش را غرق آب هم ڪند
درختان خارج از فصل خود میوه نمیدهند!
🌷 *شبتون بخیر.التماس دعا*🌷
*لطفاً لینک/لینک ها حذف نفرمایید*👇
✍️ *دریافت لینک عضویت در کانال مطالب مفید از طریق واتس آپ ۰۹۳۵۱۳۵۴۱۲۱*
وقتی به دختر گلت میگی بخاطر گره باز شدن از مشکلات بقیه صلوات بردار وقبول میکنه.🌷
چون اینروزها حال ادمها بد گرفته از همدیگه، گاهی خواسته وگاهی ناخواسته باعث رنجش هم میشویم.
خدایا اخه این دختر من چقدر مهربون و رنگ وبوی انسانیت داره.
وبنده نیز برا حاجت روایی نذرنمک کردم هدیه به شهید مغفوری ان شاﺀالله که مشکلات همه رفع شود ان شاﺀالله.🤲🤲
مهسای من دوستت دارم🌷🌷🌷🌷🌷
Fasl Bahar
تبصرہ حذف کریں۔
کیا آپ واقعی اس تبصرہ کو حذف کرنا چاہتے ہیں؟
Mahsa1385
تبصرہ حذف کریں۔
کیا آپ واقعی اس تبصرہ کو حذف کرنا چاہتے ہیں؟
Fasl Bahar
تبصرہ حذف کریں۔
کیا آپ واقعی اس تبصرہ کو حذف کرنا چاہتے ہیں؟